Gepubliceerd

Deze post wordt weergegeven op de algemene blog pagina en is te bereiken met via de huidige url

Post | 3 min lezen

Gezelligheid, positiviteit en iets goeds doen is de ideale combinatie volgens de Ultimate Karaoke Manager van Duke of Tokyo!

We vierden deze maand het nieuwe jaar en ons 10-jarig bestaan samen met onze vrienden, partners en jongeren met een beperking in Duke of Tokyo. Deze superfijne plek in de Reguliers opende speciaal haar deuren voor ons. Je raadt het vast al, maar dat betekende een heleboel karaoke en gezelligheid. 'Ultimate Karaoke Manager' Guus van Vugt vond dat gelukkig ook.


Hoi Guus. Kun je jezelf even voorstellen en vertellen wat jouw functie is bij Duke of Tokyo?

Ik ben Guus van Vugt en ben 26 jaar. In mijn contract staat letterlijk dat mijn functie de 'Ultimate Karaoke Manager' is, wat iets minder spannend eigenlijk staat voor karaoke host manager. Ik werk hier sinds de opening van de Duke of Tokyo, dat is nu bijna twee jaar geleden. 

 


Wat was jullie motivatie om ons event te ontvangen bij Duke of Tokyo?

Wij staan er altijd voor open om ons steentje bij te dragen aan de maatschappij. Als eerste omdat het heel leuk is om te doen. Tijdens dit soort events ben je bezig met hartstikke leuke dingen, er komt heel veel gezelligheid en positiviteit bij kijken. Daarnaast ben je ook met iets goeds bezig. Wat mij betreft een ideale combinatie. 


"Het is zo'n kleine moeite en zo'n groot gebaar voor degene die het nodig hebben."

 

Waarom vinden jullie het belangrijk om je voor een maatschappelijk doel in te zetten? 

Ik vind het belangrijk om te helpen waar ik kan helpen. Het is zo'n kleine moeite en zo'n groot gebaar voor degene die het nodig hebben. 

 


Hebben jullie vaker soortgelijke initiatieven gedaan?

Een directe samenwerkingen aangaan met een organisatie als 10,000 HOURS en zo'n event hosten was voor mij voor het eerst. Wel steunen we vaker wat meer persoonlijkere initiatieven. Zo hebben we een tijd geleden de omzet van alle karaokebooths op een donderdagavond gedoneerd aan Fight Cancer. De vader van een goede vriend van ons had kanker en een doneer actie opgezet. Op deze manier konden wij ook een steentje bijdragen. 

 

Wat vond je leuk aan dit specifieke event, is er een moment dat je het meest is bijgebleven?

Het leukste van de avond vond ik om te zien dat iedereen het heel erg naar hun zin had. Iedereen was enthousiast met elkaar aan het zingen, je merkt dat iedereen hier iets positiefs uit heeft gehaald.


"Daarnaast is het fijn om te zien dat je door middel van zingen je personen dichter bij elkaar brengt. Vandaar dat ik hier met zoveel plezier werk en mooie momenten zoals deze avond mag bijwonen."

 

Panel over Maatschappelijk Betrokken Ondernemen met Maartje Weijers [Boomerang Agency], Carlijn Lindemulder [ADE Green] en Ynzo van Zanten [Tony's Chocolonely]


Op welke manier vind je dat dit waarde toevoegt voor jou aan jouw werk bij Duke of Tokyo?

Het is leuk om variatie in je werk te hebben. Elke week met hetzelfde bezig zijn wordt na een tijdje ook saai. Meehelpen met het organiseren van dit soort events komt als een frisse wind in de wekelijkse routine. Daarnaast is het fijn om te zien dat je door middel van zingen je personen dichter bij elkaar brengt. Vandaar dat ik hier met zoveel plezier werk en mooie momenten zoals deze avond mag bijwonen.

 

Wat zou je tegen je baas zeggen als je twee redenen moest noemen om dit soort evenementen veel vaker te doen?

Ik ben er een grote voorstander van en gelukkig mijn bazen ook. Dus ik ben heel blij dat ik ze niet hoef over te halen om dit soort maatschappelijke dingen te ondernemen!


Dankje, Guus!



Met nogmaals veel dank aan: Duke of Tokyo, Hide & Seek, Boomerang, Heineken 0.0, Fever-Tree en Social Mapping Company.

 

Wil jij met jouw organisatie wat betekenen voor de maatschappij? Neem contact op & dan vinden we samen uit hoe we met jullie talenten de wereld mooier maken. 


Deel blogpost