Give your workfloor's skills and positive energy back to the world.

Samen met Boomerang Agency bezochten we een verzorgingstehuis bij hen in de buurt, voor een middag vol spelletjes en gezelligheid. Boomerang hielp hen ook nog eens met een mooie campagne, bedoeld om meer vrijwilligers te werven.

10,000 HOURS organiseert vrijwilligersdagen samen met corporates en small businesses, om talenten in te zetten voor maatschappelijke problemen bij hen in de buurt. Als bedrijf verbonden zijn aan sociale initiatieven, maakt je werkvloer meer betrokken en verhoogt het geluksgevoel van je medewerkers. 42% van de millennials werkt graag voor een bedrijf dat een positieve impact op de wereld heeft.


Wij verzorgen sociale evenementen die perfect bij jouw brand passen, zonder dat het jou extra tijd kost. De ene dag helpt een reclamebureau het verzorgingstehuis op de hoek met hun Instagram campagne om vrijwilligers te vinden of gaan modellen samen met bejaarde fashionista's mee naar Amsterdam Fashion Week. De andere dag knappen we speeltuinen op voor jongeren met een beperking of organiseren we een mini-festival voor ongedocumenteerde vluchtelingen.

We always involve music in our events in order to connect volunteers & visitors, because music is an universal language.

Waarom sociale investeringen jouw brand succesvoller maken

  • 86% van de consumenten support bedrijven die tijd en geld investeren in het oplossen van sociale vraagstukken.
  • 73% van de millennials is bereid om meer te betalen voor sociale merken.
  • 42% van de young professionals wil graag werken voor een bedrijf dat een positieve impact op de wereld heeft.
  • Als bedrijf verbonden zijn met sociale initiatieven maakt je werkvloer meer betrokken, heeft invloed op het geluksgevoel en zorgt voor meer productiviteit.

We can make social change happen. How?

PARTNERSHIP10,000 HOURS werkt altijd samen met een business partner om een event voor een kwetsbare doelgroep te organiseren. Een mooie manier om bij te dragen aan betekenisvolle projecten en om betrokkenheid en het geluksgevoel op de werkvloer te stimuleren. Zonder dat het extra tijd kost, want wij verzorgen de gehele productie.
CO-CREATIEWe co-creëren het event graag samen met partners, om te ontdekken welke waarden en interesses bij jouw brand horen. Samen kiezen we een doelgroep, maar kijken we ook naar andere elementen om de vrijwilligersdag perfect op maat te maken. Denk aan muziek, entertainment, food & beverages en workshops.
LOKALE PROBLEMENWe zetten de talenten van jouw bedrijf in voor lokale problemen, om zo echt impact te maken. We informeren jou en je collega's over de maatschappelijke vraagstukken die we samen aanpakken en over de kwetsbare doelgroep waar we mee werken. Op die manier is iedereen goed voorbereid en kan iedereen een steentje bijdragen.
INSPIRERENWe creëren en delen video’s, foto’s en verhalen van de evenementen en verspreiden deze via social media. Zo inspireer je jouw business netwerk en het grote publiek om zich in te zetten voor de maatschappij.
Boomerang AgencyBoomerang Agency is een creatieve agency in Amsterdam. Samen bezochten we verzorgingstehuis Eduard Douwes Dekker bij hen om de hoek, voor een dag vol plezier én om het verzorgingstehuis te helpen met een campagne om meer vrijwilligers te werven!
Models at WorkDe modellen van Models At Work namen eenzame ouderen mee op pad. De oudere fashionista's en de modellen bezochten samen een fashion show van Amsterdam Fashion week. We zaten front row samen van de show te genieten!

ASN BankASN Bank was sponsor van een van de grootste 10,000 HOURS campagnes, in samenwerking met Amsterdam Dance Event. Internationaal DJ Seth Troxler kookte voor daklozen van de Regenboog Groep, samen met een aantal andere artiesten en een groep vrijwilligers.

Samenwerken? Get in touch!

Stefan BeekProject Manager
stefan.beek@10000hours.nl