Give your workfloor's skills and positive energy back to the world.

Samen met Boomerang Agency bezochten we een verzorgingstehuis bij hen in de buurt, voor een middag vol spelletjes en gezelligheid. Boomerang hielp hen ook nog eens met een mooie campagne, bedoeld om meer vrijwilligers te werven.

10,000 HOURS organiseert vrijwilligersdagen samen met corporates en small businesses, om energie en talent in te zetten voor maatschappelijke problemen bij hen in de buurt. Bedrijven die verbonden zijn aan sociale initiatieven maken hun werkvloer meer betrokken en verbeteren de arbeidssatisfactie van hun medewerkers. 42% van de millennials werkt graag voor een bedrijf dat een positieve impact op de wereld maakt.


Wij verzorgen sociale bedrijfsevenementen die perfect bij jouw brand passen, zonder dat het jou extra tijd kost. De ene dag helpt een reclamebureau het verzorgingstehuis op de hoek met hun Instagram campagne om vrijwilligers te vinden of gaan modellen samen met bejaarde fashionista's mee naar Amsterdam Fashion Week. Stel je werkt voor een groot fietsmerk, hoe tof zou het zijn om samen een fietsfestival te organiseren voor vluchtelingen die nog niet kunnen fietsen?

Laten we jullie talent en energie combineren met onze creativiteit en organisatievermogen. Samen maken we de wereld mooier.

Waarom sociale investeringen jouw brand aantrekkelijker maken

  • 86% van de consumenten support bedrijven die tijd en geld investeren in het oplossen van sociale vraagstukken.
  • 73% van de millennials is bereid om meer te betalen voor sociale merken.
  • 42% van de young professionals wil graag werken voor een bedrijf dat een positieve impact op de wereld heeft.
  • Bedrijven die betrokken zijn bij sociale initiatieven zorgen voor meer werkgeluk onder hun werknemers. Tevreden en gelukkige werknemers zijn meer betrokken en productiever.


We can make social change happen. How?

PARTNERSHIP10,000 HOURS werkt altijd samen met een business partner om een event voor een kwetsbare doelgroep te organiseren. Een mooie manier om bij te dragen aan betekenisvolle projecten en om betrokkenheid en het geluksgevoel op de werkvloer te stimuleren. Zonder dat het extra tijd kost, want wij verzorgen de gehele productie.
EVENT OP MAATGraag ontdekken wij welke waarden, interesses en producten bij jouw brand en jouw werkvloer horen. Op basis daarvan creëren we de perfecte vrijwilligersdag op maat. Wij zorgen ervoor dat het concept, de productie en de communicatie van het evenement feilloos aansluit op het merk dat jullie dragen.
LOKALE PROBLEMENWe zetten de positieve energie en talenten van jouw bedrijf in om een oplossing te bieden voor lokale problemen. We informeren jou en je collega's over de maatschappelijke vraagstukken die we samen aanpakken en over de kwetsbare doelgroep waar we mee werken. Wat zouden jij en je collega’s kunnen doen voor eenzame ouderen?
INSPIRERENWe creëren en delen video’s, foto’s en verhalen van de evenementen en verspreiden deze via social media. Zo inspireer je jouw business netwerk en het grote publiek om zich in te zetten voor de maatschappij. Samen maken we de wereld nog mooier.
Boomerang AgencyBoomerang Agency is een creatieve agency in Amsterdam. Samen bezochten we verzorgingstehuis Eduard Douwes Dekker bij hen om de hoek, voor een dag vol plezier én om het verzorgingstehuis te helpen met een campagne om meer vrijwilligers te werven!
Models at WorkDe modellen van Models At Work namen eenzame ouderen mee op pad. De oudere fashionista's en de modellen bezochten samen een fashion show van Amsterdam Fashion week. We zaten front row samen van de show te genieten!

ASN BankASN Bank was sponsor van een van de grootste 10,000 HOURS campagnes, in samenwerking met Amsterdam Dance Event. Internationaal DJ Seth Troxler kookte voor daklozen van de Regenboog Groep, samen met een aantal andere artiesten en een groep vrijwilligers.
Stefan Beek

Samenwerken? Get in touch!

Stefan Beek

Project Manager

stefan.beek@10000hours.nl


"Wat dit werk zo belangrijk maakt voor mij is dat ik mijn ervaring en expertise in de evenementen wereld kan inzetten voor een bepaald doel waarvan ik nog niet eens wist dat het bestond. Voor mij is dat om hetgeen wat je kan en waar je goed in bent en vooral wat je leuk vindt om te doen, in te zetten op een goeie manier. En dat kan volgens mij bijna met alle skills en hobbies."